Fridjow Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hel bra bil selges med få men alvorlige feil. + div deler motor ubrukt senkesett ++ Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Er det med bilen din nå da? Er det mer enn fuskinga over 190 Km/h :D Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Pris??? Bilder??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Vel, kostet på bilen masse. hadde nytt senkesett klart og alt. Men så fikk jeg dommen på eu kontrollen; Rust på bære bru bak. Laste ventil til bak brems defekt. Park brems lav effekt. + noen enere Regnet med at det var noen små ting, men dette trodde jeg ikke. Bilen er nylakkert daytona fiolett 1,5 år siden. Dump, filter, boost. 145-150 hk. Bilen er knall. går bra og fin og se på. Skulle ta dere alle på gatebil:D Men sånn gikk det ikke. Grunnet mangel på motivasjon og plass og stå blir den solgt til fordel for nye felger til min nye vogn. Har masse deler, motor, senkesett, div karos og eksteriør. Breie fine felger. Bare bilen har jeg bud på 14. Den skal bli hentet i løpet av uka. Med mindre noen kommer med mer kr, eller før slutten av uka. Har ikke server. så bilder må bli på mail. Bilen kan ses og prøves i oslo Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Sender du meg noen bilder??? stian.pareliussen(a)home.no (a) = @ pga spam... Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by parelius Sender du meg noen bilder??? stian.pareliussen(a)home.no (a) = @ pga spam... sendt Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 du har vel ikke viskemotor til denne med interval og to hastigheter? pris? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Ole-H du har vel ikke viskemotor til denne med interval og to hastigheter? pris? Hypp på visker til golfen nå?:D Skal sjekke om jeg har en ekstra. Hører du ikke noe hadde jeg ikke. Du kan jo kjøpe bilen og pelle av den som er der:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Fridjow Hypp på visker til golfen nå?:D Skal sjekke om jeg har en ekstra. Hører du ikke noe hadde jeg ikke. Du kan jo kjøpe bilen og pelle av den som er der:D Hehe, tenkte på det gitt :D Er det den Uno`n som ble kjøpt i Oslo og havna på vestlandet et sted? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Fridjow Har ikke server. så bilder må bli på mail. Bilen kan ses og prøves i oslo Kan ikke du uploade noen bilder på http://www.autodb.no ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Til deg som trenger visker motor, det er 3fiat unoer inne på høggern på alnabru nu, bare gå dit å hente Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Dr_BASS Til deg som trenger visker motor, det er 3fiat unoer inne på høggern på alnabru nu, bare gå dit å hente og hvor er alnabru henn da? jeg sitter i Moss, så hjar en liten følelse på at det er et stykke :P Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Ved haysmann karting eller hva det heter. Kan jo ringe å høre. Tror de sender deler, billig også i allefall med femfinger rabatt Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Ole-H og hvor er alnabru henn da? jeg sitter i Moss, så hjar en liten følelse på at det er et stykke :P Alnabru er i oslo. Ikke langt fra moss det da.... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 No shit sherlock, men sorry mig ass trodde du spurte hvor på alnabru jeg først. Men det stemmer alt som står her da, alnabru er i oslo, ved haysmann karting Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg