Gå til innhold

Mitt 3er bruksbilprosjekt

Ranger emnet


corollapower

Anbefalte innlegg

Gule lykter er veldig elsk/hat tror jeg, jeg synes det er kult men blir nok også bedre med sorte lamper med film på som ligger og venter i garasjen:)

Den blir nok ikke noe lavere med disse felgene iallefall, skal jo tross alt være en bruksbil:P Spacing hadde gjort seg bak men er endel stereokilo baki så tror det hadde subba ganske fort, mulig det blir triksa litt med hjulbuer neste sommer så får se da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser rimelig böst ut når man har litt smale felger å tucke dem innunder buene.. Men da må den være skikkelig lav :)

Er det Lamin-X du har på lyktene eller? Hadde det på noen tåkelys en gang, men jeg reiv dem av fort, mange av lyktefilmene som selges er ikke gul nok. Si forresten fra når du skal selge interiøret ditt, har en hvit 4-dørs som har lyst på skinn ;)

 

Gamlebilen til en bekjent, ser litt mer diskret ut enn full film over hele lykta.. :)

Picture106-1.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele bilen er dempa med diverse matter. Noen bilder:

 

P3290098.jpg

P3300002.jpg

 

Hvilke matter er det som har blitt brukt her?

Er dette noe å bruke i bil som ikke har asfaltmatter under fører og passasjerstol forran?

Tenker på "komfort" (til den grad man faktisk kan kalle det det i en 89mod Golf mk2.), ikke for noe lyd eller anlegg opplegg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte lykter i dag for å se hvordan de var. Hadde tenkt å vente på film til disse også men men.. Synes det ble bra, eneste jeg irriterer meg over er at det er kromma inni dummytåkelyset så de er noe lyse:( Oppgradert subben i bilen også her om dagen:)

P7010020.jpg

P7010019.jpg

P7010023.jpg

 

Henter lakk i morgen så det blir emblemfri grill og øyelokk etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår