Espento Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Hei, har prøvd å googlet litt men fant ikkje så mye, har tenkt og kjøpe meg ratt og pedaler til å spille forza med og lurte på om noen her har forslag til ratt og pedaler, skal ha med clutch og helst girspake men det er ingen must. har drevet og sett på fanatec men det koster jo skjorta for ett ratt uten pedaler.. har lest litt om noe overgang fra g27 pc/ps3 til xbox men er usikker på om det vil funke.. Noen som har tips, forslag evt link til noen ratt og pedaler som funker greit? vil også gjerne høre deres meininger om ratt og pedaler og hvilket dere bruker :-) Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Jeg har fantec ratt med overgang på g25 pedaler. Overgangen funker bra, men rattet har en del buggs. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 okei, har sett litt på fanatec ratt men de fleste kommer jo fort opp i 4 tusen med moms og frakt :o hvor kjøpte du overgsng fra g25 pedaler? :) Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 sikkert her: http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=28&products_id=79&osCsid=cad546b15eebd4de812cdd47a0a79bea http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=28&products_id=107&osCsid=cad546b15eebd4de812cdd47a0a79bea Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilbu Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 kjøp logitech g27:) brodern har detta med overgang til xbox:) genialt og spille forza med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 hvor finner jeg den overgangen fra logitech?? kjøp logitech g27:) brodern har detta med overgang til xbox:) genialt og spille forza med:) Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 enig , lurer på hvor han kjøpte overgang som funker greit :-) gjerne link :D Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Tror det er denne han mente: http://www.netshop.no/Avdelinger/SPILL/Xbox/Utstyr/Kontrollere/XCM-Xbox-360-Converter-for-%C3%A5-bruke-Logitech-GT-G25-G27-p%C3%A5-XBOX-51459-p0000181375.aspx Men mener at jeg har hørt at ikke alt på G25/27 som funker : / Siter I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book. - MOOG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilbu Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 stemmer:) er den som på linken der han har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 hørte at force feedback ikke funker :o stemmer det også? ellers funker clutch og alle andre funksjoner ? Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilbu Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 d veit jeg faktisk ikke:s har ikke prøvd d selv serru:s men han skryter nå ta at d funker greit så regner nesten m at d skulle ha funka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 okei husker at jeg leste det en plass når jeg googlet :p Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 XCM-konverteren mottar ikke Force-Feedback-signaler fra spillet, men lager i stedet en svak "liksom-FF" basert på vibrasjonssignalene. Grunnen er at XCM-boksen lurer Xboxen til å tro at rattet ditt er en håndkontroller, og spillet deaktiverer FF når det spilles med håndkontroller. I tillegg får du en veldig unaturlig styrerespons, igjen fordi Forza tror at du styrer med en liten stikke i stedet for et ratt, og justerer styremodellen deretter. Hver gang du starter Xboxen vil du også måtte koble til en kablet Xbox-kontroller, for så å bytte til rattet etter at konsollen har startet. I tillegg til rattsett må du altså kjøpe en kablet kontroller og selve konverteren. Rådet er: Dette virker som mye styr og kostnader for en løsning som er såpass halvveis. Gå for fanatec-rattet så du får ordentlig FF og skikkelig sim-styring, eventuelt et brukt MS Wireless Wheel (det som kom ut for Forza 2 i sin tid) eller nøy deg med håndkontroll. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg