aasnes Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 Hei! Jeg har oppdaget en ulyd i både bremsene og fra motoren i min audi a4 1998 mod Quattro. Når jeg bremser kommer det en tikke/hakke lyd. (akkurat som om det sku være noe på bremseskiva eller klossene). Lyden er ikke der i høy fart, lyden kommer når jeg bremser lett i lav fart. I tillegg har jeg en ulyd fra motoren høres det ut som, (kan være fra registerreim), når biln står i ro på tomgang. Lyden er der bare noen ganger. Høres ut som noe som er løst som driver å skrangler. Er det noen som vet hva disse lydene kan være? Beklager dårlig forklaring, er ikke så lett å beskrive lyden. Takk før svar på forhond! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 koss der bremsene ut, e dei skjeiv kansje? men eg ville kjøpt eit steptoskop på biltema og hørt litt etter på motoren. siden lyden berre kommer av og til ville eg sjekket om det e når viften går. og kunne vert lurt å tatt av reg. dekselet og sett litt etter kjedeli vis den ryker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg