vectra1996 Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Noen som vet om det går ann å Koble Ipod (minijack) til orginal stereo Berlingo 2004? Jeg ser på utsiden at det er bilde av noe jeg tipper er CDveksler på den ene knappen. Kan man koble til ipod her i stedet? Hvilken kontakt/overgang trenger man i tilfelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Da trenger du f.eks. denne: Merk at du nok må innom Citroen/Peugeot og få aktivert CDC-inngangen i bilens data-nettverk, og da både for selve spilleren og det eksterne displayet du har oppå dash'en. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Se der ja. Spørs om ikke jeg må bestille meg en slik en jeg da. Da kan jeg koble både Ipod og telefonen til stereoen, og det er kjekt. Takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet August 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Nå har jeg fått kjøpt ledningen og skal koble den til CDspilleren. Hvilken del av kontakten skal jeg koble den til? [ATTACH]33095[/ATTACH][ATTACH]33096[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Noen som vet hvor i diagnoseprogrammet man klikker for å komme til der man skal aktivere spilleren slik at denne ledningen fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Noen som vet hvor i diagnoseprogrammet man klikker for å komme til der man skal aktivere spilleren slik at denne ledningen fungerer? Ingen som vet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Har fått aktivert kabelen og har testet å spille av fra telefonen min med både Wimp og MP3. Erfaringene hittil er at jeg må skru opp lyden veldig mye for få "normalt" volum. Dette igjen fører til en irriterende suselyd i bakgrunnen. Har nå satt Wimp til high quality i stedet for normal og skal teste ut om det blir bedre MP3'ene jeg hørte på var lydbok i 80kbp så skal teste med noe i bedre bitrate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Nå har jeg fått testet en periode med denne kabelen og er fortsatt ikke helt 100% fornøyd. Erfaringer: - Lyden blir mye bedre fra Ipod enn fra Telefonens minijack - dette kan komme av at utgangen på telefonen er for dårlig. - Ipoden går til tider bananas og leter rundt i meny av seg selv, mens den er koblet til - dette kan være dårlig kontakt i ipoden siden denne er gammel (skal teste med en nyere straks jeg får lånt en) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vargis Skrevet April 11, 2013 Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 Interessant, men jeg skal nu teste dette: Citroen Berlingo CD player Pioneer car radio plays iPod iPhone AUX USB stick Her får man også DAB spillere til god pris med fit til berlingo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Ser kjekt ut dette, og ikke til ille pris heller. Jeg har testet med en annen ipod i bilen min og den går også litt crazy på menyen. Bruker som regel musikk fra wimp via telefonen og det funker fint (måtte bare skru på bedre kvalitet på wimpinnstillingene). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vargis Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Ser kjekt ut dette, og ikke til ille pris heller. Jeg har testet med en annen ipod i bilen min og den går også litt crazy på menyen. Bruker som regel musikk fra wimp via telefonen og det funker fint (måtte bare skru på bedre kvalitet på wimpinnstillingene). Jeg venter forrtsatt på og kjøpe min (money money) Men husk og bestille steering wheel control adaptor Som de sier helt nederst: * If you want to keep your steering wheel controls you will need an extra adaptor please call sales or message us to order the package with a steering wheel control adaptor * Da skulle jo stereodelen være komplett om man igjen setter inn en DAB, eller bruker en DAB FM sender:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg