MaariusB Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 der har bilen fått seg gratis gti lippe:P[ATTACH]29587[/ATTACH] Dette er ikke no gti lappe. cl leppe det der ;) Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 ja vet d men på ebay ligger denne leppen som gti leppe:fingers:hehehehehehheeh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 nå skal eg få fikse kanalene dei er d litt rust i har fikset en som vil ta begge kanalene for 4000 kr så da kan eg pusse ned bilen å få den lakert:) vi er 3 kompiser som lager et telt inne på låven på min fars gård da skal eg lakere min vento ein skal lakere ein bmw e30 å ein en opel astra:P min vento blir nåkk rød og svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 dedr va den første bilen lakert bmw e30 den blei lilla (bilde kommer) 18 mai skal eg å ein kompis kjøre rally 1 time utfor oslo fikk gavekort av madammene våres så da blir d full fart :Pgleder mg så ein unge:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 da var vi i oslo bare få timer til til kjøring va ein tur i sverige da knakk ene festet som holder dieseltanken få vi fant ein ledning som lå langs veien å fikk bittet opp festet å så va d tut å kjør igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 (endret) da var vi serdig med rallykjøring hos tom heitmann altså rallyforalle.no d va helt sinnsykt kjørte ein peugot306 med ca 200hk gikk helt sykt vi kjørte greit bra syns nå vi da het til tom kjørter me oss da holdt vi på å drite i buksene:) dette må prøves på d STERKESTE av alle Endret Mai 20, 2012 av passatpolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 var ein tur innom norskbildelesenter i helgen når eg va i oslo så da blei d ny vr6 leppe til bilen syns den rigget bra så bilen er ca 8.5 cm i fronten:)[ATTACH]30820[/ATTACH][ATTACH]30821[/ATTACH][ATTACH]30822[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 (endret) HJELP !!!!!! er d noen så har plastikken i lufteintaket på høyde side i fangeren????? har prøvd å få tak i men ingen så har å dei til golf passer ikke for store eller for små Endret Mai 21, 2012 av passatpolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 der va badloock panserforlenger bestilt og komt i posten fra trolltuning.no koster bare 534kr med frakt;) så i kveld har eg vært i garasjen å montert den[ATTACH]31101[/ATTACH][ATTACH]31102[/ATTACH][ATTACH]31103[/ATTACH] syns den tok seg bra ut på bilen ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 der va motoren oppjustert på diesel pumpe å på turboen turbotrykket va 0.6 bar å ble justert opp til 1.4 bar:drive2 så nå går den greit bra ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 i dag da er va ute å kjørte holt eg følge med ein audi a6 3.0 tdi syns d va ganske bra ja:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 tror eg må få tak i en intercooler og montere i fronten så eg kansje får et par ekstra hk:) men regner med eg snart må bytte clutchen på bilen for d er sikkert orginal som står i bilen å dermed med noen ekstra hk tror eg den blir fort slitt ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 i går fikk eg tat i 7.5x16" og 9x16" felger [ATTACH]31650[/ATTACH][ATTACH]31651[/ATTACH]felgene er hvite men trenger et strøk med lakk så lurer på om eg skal ha dei svarte siden bile er sølv??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 [ATTACH]31652[/ATTACH]i går når eg hadde fått felgene så eg inn i dekket som står på bilen så eg at d var noe galt med bremseskiven utrolig at eg ikke har merket d eg trodde bare at klossene var litt gått slitt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juni 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 De felgene blir bra ;) Men den bremseskiva er ikke bra!! Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg