passatpolo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 (endret) nå vet eg mær ka eg vil gjøre med bilen innvendig skal lakere alle lister som er fra vinduet og opp til taket dei er nå grå skal bli svartemen har bare tatt ut noen av listene:) noen så vet hvordan eller hva vi kan bruke for å farge stoff taket med?????? nå har eg tatt ut alle listene og taktrekket å fått på et strøk med plast grunning Endret April 9, 2012 av passatpolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 [ATTACH]29190[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 der va første strøk lakka:)[ATTACH]29216[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 der va listene ferdig lakka å nesten ferdig taktrekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 her har eg begynt med monteringen:)[ATTACH]29399[/ATTACH][ATTACH]29400[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 nå er bilen sammen igjen:)[ATTACH]29454[/ATTACH][ATTACH]29456[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 der har bilen fått seg gratis gti lippe:P[ATTACH]29587[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Ser bra ut ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 jo takk for d :) nå tror eg at eg klarer å skaffe mg 9x 16" felger for 1500 kr men d får eg svar om om ca 2 dader så er ganske spent:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 faen angry2angry2angry2angry2angry2angry2angry2angry2kødden tok ikke tlf så nå blei d ikke felger må finne noen andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 haha!! Finner alltids noen felger sjø ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 ja gjør d da:) men håper eg finne noen så ikke koster mg skjorten å halve bukselummen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 (endret) der va kroken på bilen blitt svart:)måtte fjerne litt overflaterust Endret April 27, 2012 av passatpolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 i går måtte eg bytte hjullager bak på bilen indre å ytre på begge sider for hvær sett med lagrer kostet bare 290 kr på norskbildelesenter åduverden så enkelt d er å bytte dem:P tok 20 min:) d ene lageret var helt grapset så forstår lagrene laget lyd ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 nå har eg satt på spacere på bilen fra biltema 3mm framme å 5 mm bak men burde hatt værtfall større spacer bak:) men d hjelper litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg