TurboKnut Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Jeg trodde jeg hadde lagt ut en tråd om denne, men tok feil: Anyway: Jeg har en 1993 Mazda 323 GT-R som skal selges nå: Registrert f.g. 31.3.1993 - avskiltet 1.4.1993 (for å komme med på statistikk) for så å ha stått i utstilling til april 1994 da den ble påskiltet igjen. Sort fin originallakk 185 hk 128.000 km Originalbil med 2 veldig VOKSNE eiere Alle servicer + masse kvitteringer for normalt periodisk vedlikehold. Regreim skiftet på siste service. Nye vinterdekk på originale alu felger Nye sommerdekk på brede 16" felger. Takluke, el vindu og ABS Sperre foran og bak Girkasse uten problemer Strøkent interiør Pioneer stereo med forsterker. HEL OG ORDENTLIG BIL UTEN SKAVANKER Gruelig morsom. Står i Sarpsborg Kr. 99.000,- inkl mva + toll. (toll = 43.913,-) Send PM eller ring meg på 950 81 342. Bilder finner du om du leter litt her: http://www.fossumbil.no Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg