Simmyren Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 som topic sier, enkel å greit, har syncro'n å fwd'n samme girkasse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 både ja og nei clutchus og diff er forskjellig, selve innmaten ellers er lik men det mest korrekte svaret jeg kan gi: NEI, de har ikke samme girkasse Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmyren Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 så i teorien så skal de passe med fwd kasse, ? for fwd har vell bare 1 lengre stikk aksling å clutc huset kan jeg switche om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 hva skal du oppnå? bygge om syncro til FWD? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmyren Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 nei er orginal syncro med defekt girkasse bare ^^ tenke å finne ut om fwd kassa passa på syncro så jeg slipper å lete så mye etter kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 kjem jo litt ann på hva som er galt med kassa det, men går nok og bytte over diff og clutchus og sette på fordelingskassa. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg