h-oftedal Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 hei trenger litt forsjelig. det jeg trenger er: subb/subber høytalerforsterker kondensator anleggsbatteri automatsikring splittblock 2 signalkabler strømkabel takk for tilbakemeldinger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Jeg har en basskasse (Dynabel ferdig kasse). 2, 12" med Focal 30A1 elementer :) Selges sammen med 6x9 høytalere som er skrudd fast på toppen. Orker ikke å begynne å demontere så alt selges samlet. Send PM om det er av interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 har fult av strømledninger 3x dynabell kondensatorer 1 monoblock på 5000w rms i 1 ohm signalkabel oh 300 amp sikring viss du e gira:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachspielkongen Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg har nok å ta av :) sjekk på nicket mitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg