zappezopp Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ser etter en bil som trekker på alle hjul og har diesel motor, tenkte meg rundt 15-25 tusen i pris. Har titta litt på Pajero og Jeep Cherokee, men er litt usikker på hva som er "bra" bil egentlig siden jeg er Volvo mann :D Kom med innslag!, fortell gjerne om fordeler og ulemper! Alt hjelper! :D Takker på forhånd! :) Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Det ble 221 stk når jeg la kriteriene for hånd på http://www.finn.no , dog krysset jeg ikke av for drivstofftype. Så da sier jeg Toyota Landcruiser siden du ikke nevner sitteplasser, årsmodell etc Mye deler rundt om. Lett å skru på. Herligt 4x4 system. ---- Inneholder spor av rust. Velbrukt. Ikke Mercedes-komfort. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre93 Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Sjå i retning pajero, patrol eller andre japanske 4x4. Generelt solide biler, men mange har lidd av dårligt vedlikehold og lang kjørelengd. Og da kommer problemene. Se opp for rust. Nylig eu-godkjenning er en fordel. Cherokee ville jeg holdt meg lang unna. Billige deler fra USA, men ekstremt mye tull. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg