Torstein Meling Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Her kjører vi på! :) Tenkte jeg skulle ta på seg oppgaven med å fikse min klokke.. Alright- Fjerning av klokke: [ATTACH]28488[/ATTACH] [ATTACH]28489[/ATTACH] [ATTACH]28490[/ATTACH] [ATTACH]28491[/ATTACH] La oss få denne klokken fikset Utforskning: Se på alle de små diodene som har tall på seg #300 #510 OSV! Det første jeg la merke til var at det ikke var en direkte sprekk i loddetinnen .. det var mer at loddetinnet ble stresset over tid så dette skapte en meget svak tilknytning, ettersom klokke min virket i ca 2 sekunder her og der Reparasjonen: Vel du har utgangspunktet to valg her 1 -) Re-loddetinn bare bruke loddetinn som er der fra før, utgangspunktet med en fin spiss loddetinn "gun" (blyant tips etc), og varme den opp, og dermed gir forbindelsen til å være bra. Eller (det jeg gjorde) 2 -) Bruk trinn én med tillegg bruk av loddemetall materiale, sikreste måten å forsikre reparasjonen vil vare en stund. !Du skal lodde alle Dioder for dette gir best effekt! Lodding er gjort .. Her er resultatene .. [ATTACH]28493[/ATTACH] Klokken virker! og da jeg var på # 510, bestemte jeg meg for å gjøre alle de andre lignende tilkoblinger, se etter andre slitasjer og fiks dem. Better safe then sorry! Håper dette løste ditt problem! :) """TAR IKKE CREDITS FOR DETTE""""""! Repost. Subaruforester.org oversatt til norsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Supert at du deler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Meling Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Supert at du deler :) Det som gjør folk glad gjør meg glad :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg