Burt_Backarack Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Har en 88mod volvo 740gl. Staget på viskermotoren datt av. skrudde den løs, fikk festet staget. Men da slutta viskeren og virke. Har strøm til koblingen. Men når jeg plugger de sammen, så har jeg ikke strøm. Det blir helt dødt. Har testa med og koble strøm direkte på motoren, da funker det. Så viskermotoren virker.( har 2 motorer til som også funker, men det samme skjer når jeg plugger dem til ledningsnettet) er det noen reler, eller er det brytern som har daua? Er det noen der ute som har noen erfaring med dette? Hjelp motas med stor takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burt_Backarack Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Er det ikke noen volvo guruer der ute?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaidass76 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 ser her http://www.volvoclub.org.uk/faq/ElectricalCircuitsRelays.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg