Tore Almenning Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Når jeg vrir på rattet, så kommer det en voldsom ulyd. Jeg lurer på om dette er servopumpa som er gåen... Noen som har innspill? Servoreimen er nettopp skiftet, jeg kjøpte den fra Stavanger, og har kjørt den til Florø uten servoreimen. Kan dette tatt skade? (Takker for svar) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Iversen Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Tipper nok servoen har gått. Jeg hadde det samme på mercedesen og det endte med ny servopumpe. anbefaler å se på noen ford motorer på høggeriet.. husk at 2.0 er doch og sannsyneligvis bare annen topp fra en vanelig ford motor. du burde sentrere rattert etter en sving eller lukeparkering slik at du ikke sliter pumpen i senere fremtid. michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg