ePOX Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 (endret) Ligger teknisk melding på dette nå. Det er riktig at det er fordi den skal trekke tunge lass og tåle ekstrem bruk det ironiske er at bilen "bare" kan dra 2,8 tonn. kontra touareg'ens 3,5 :klovn: og min bil er ikke sånn ? :wonder: Endret Juli 13, 2012 av ePOX Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre760 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Nå har Amaroken min rullet 23k og girkassa er fremdeles like kjip mellom 1. og 2. Har klaget ett utall ganger på dette til Møller uten hell. De sier at det ikke er noe de kan gjøre med det siden VW har lagt ut melding om at det "bare er sånn på denne kassa". Blir så irritert på sånn kundebehandlig. Helt latterlig iom at jeg vet at dette bare gjelder noen av biler. Flere VW-mekanikere jeg har snakket med har også erkjennt feilen. Tips mottos med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Det er ikke dårlig kundebehandling, det er bare sånn det er. Det står i skrivet fra fabrikken "Deler som byttes ut for dette problem blir returbelastet" Vet om flere forhandlere som har byttet kassa på sine demobiler uten at det hjalp, er bare sånn kassa er laget, 1 og 2 gir er forsterka for å tåle rivstarter med tung henger, lavserie og sperrer innkobla. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre760 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Selvfølgelig er det dårlig kundebehandling! Min forhandler har ikke kunnet hjelpt meg med problemene jeg har med min bil. Hvordan kan du da mene at jeg da bør være fornøyd? At VW sentralt sender ut en melding om at "det bare er sånn", gjør ikke det at problemet forsvinner og jeg blir mer fornøyd. Flere bekjente av meg har også Amarok, og ingen av de har de samme problemene med kassa. Det hadde heller ikke demobilen jeg kjørte før jeg bestilte bil. Men, det er fremdeles håp.. For nå har de endelig gått med på å teste en annen girolje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 Selvfølgelig er det dårlig kundebehandling! Min forhandler har ikke kunnet hjelpt meg med problemene jeg har med min bil. Hvordan kan du da mene at jeg da bør være fornøyd? At VW sentralt sender ut en melding om at "det bare er sånn", gjør ikke det at problemet forsvinner og jeg blir mer fornøyd.Flere bekjente av meg har også Amarok, og ingen av de har de samme problemene med kassa. Det hadde heller ikke demobilen jeg kjørte før jeg bestilte bil. Men, det er fremdeles håp.. For nå har de endelig gått med på å teste en annen girolje :) Møller asker og bærum sa det mest sannsynlig var feil viskositet på oljen, men de vil ikke gjøre noe med det. Jævla Vw. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellander Skrevet Desember 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2015 Ikke meningen å rote opp en gammel tråd men fant du/dere ut av hva som var galt og om evt en løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.