Sharky Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Hei, har en caddy van mk2 98' som jeg kunne tenke meg å bytte seter i. dem jeg har nå er orginale og slitte og masse olje flekker på og enkelt og greit stygge. kunne tenke meg noen andre seter i den, ikke "bøtte stoler" for det er upraktisk og dyrt. passer noen seter fra andre biler rett over? golf? polo? opel? volvo? som ser litt penere ut. vet at gammle volvo seter er gode å sitte i av erfaring i allefall, men orker ikke begynne å sveise om faster o.l fint med no tilbakemelding på dette. på forhånd takk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo 08 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg har Caddy seter som er pene. Ring meg på 40494853 bor i Mysen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharky Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 nice, men lurer fortsatt på om noen har satt inn andre seter i den bilen, org caddy seter er jo ikke akuratt kule :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg