yosi4 Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Hei! Nå har jeg sett meg lei av Lakk på boks og ønsker nå og gå over til Sprøyte,har lest en del på forumet og kommet frem til att jeg ønsker og kjøpe meg en DevilBiss. er dette en ok Sprøyte? og noen små tips til en nybegynner på sprøyte? har søkt som sagt en del men ikke finni ut alt jeg vil :) http://www.ebay.com/itm/DEVILBISS-Startingline-Kit-2-HVLP-SPRAY-GUNS-Auto-Paint-Basecoat-Priming-Primer-/190608781998?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item2c612b32ae&vxp=mtr#ht_4354wt_1270 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 tips jeg mener er størelse på dyser ved grunning,lakk,klarlakk og burde jeg ha en pistol for hver ting?:-) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Det står oppgitt i teknisk info for dei produktene innenfor det lakkmerket du skal bruke hva dei anbefaler av dysestørrelser, men ja, du må ha forskjellige dysestørrelser alt etter hvilket produkt du skal sprøyte Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Det står oppgitt i teknisk info for dei produktene innenfor det lakkmerket du skal bruke hva dei anbefaler av dysestørrelser, men ja, du må ha forskjellige dysestørrelser alt etter hvilket produkt du skal sprøyte okaj :) men er de sprøytene jeg linket til ok eller burde jeg finne noe annet??:drunk: Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakko Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 (endret) hei jeg kan skaffe en satajet 3000 b rp digital med 1.2-1.3mm dyse. den er som ny. Endret April 10, 2012 av gitarmann skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verksmestern Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Iwata W400 er en god sprøyte som jeg er godt fornøyd med. Utmerkede egenskaper både på base og klarlakk. Kjører 1.4 på klarlakk og tette farger, 1.3 på base. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg