Dalhback killer Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Har en bra vinge som er kopi av den samme som sitter på m3 e30 (med flipp) denne paser på alle e30 uten om m3 e30 Selges ,den ser bra ut!!! Gi bud ;) MVH Jan Øivind Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Ca 2000,-;) Den er rød med svart flipp:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 dette er billig folkens.nypris for en kopi i tyskland er 6500.- + moms og frakt og ventetid Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 kan eg få målene på den eg skal sjekke om den passer min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Geggen kan eg få målene på den eg skal sjekke om den passer min bil. 134cm bred,30 cm dyp og 16 cm høy uten flippen. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Welzetz Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 oioi!! Hadde vært moro dette her :) har du noe bilde av den eller?? kan gjerne sende meg et welzetz@hotmail.com Siter ...:::Pain Is Temporary, Glory Is Eternal:::... Http://welzetz.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg