petterad Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Har 2 hovedlykter til Golf 4, venstre og høyre side liggende i garasjen som skal selges. Lyktene er hele og fine, aldri vært montert på bil. Fått som delbetaling, har ingen Golf 4 og har derfor intet behov for dem. Perfekt for deg som har steinsprutskade el.l. Selges samlet mail petterad@sarpsborg.net eller ring 90643971. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Pris???? Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Koster kr 1878.- nye pr stk hos VW. Kr 3756,- for begge. Mener de er typen uten tåkelys intergrert. Hva med 1200kr for begge eller no? Det er ca 1/3 av nypris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Får tenke på saken!!! Eller lettere sagt, lommeboka får tenke på saken:) MVh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Du får sende meg en mail eller sms om du vil "prute" mer eller ha kun 1 av lyktene. Ser du bor ganske nærme meg så får vi evt fikset noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Jepp høres bra ut:) Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastrope Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 solgt lyktene? interessert:) Siter 2001 Audi S3 X-1992 Golf VR6 X-1995 Golf VR6 X-1986 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Ja desverre. Var en fyr med en golf 3 som på død og liv skulle ha de til å fikse og trikse de på... Mer VW og Audi deler kommer, skal legge ut litt mer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg