Stian Andre Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hei. Har en bil som har litt problemer med bremsene på venstre side fremme. Bremseskiva blir glo rød etter en tur på 10-15 min. Så ble bremseskive, bremseklosser byttet og pumpet opp på ny. Samme problem. Ny caliper. samme problem. noen som hvet hva dette kommer av ? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Caliper står på glidebolter,ble disse og gummiforingene byttet ved skifte av caliper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Skift bremseslange. Den sveller innvendig, og da går ikke trykket tilbake. Ikke helt uvanlig på disse Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ja glideboltene og gummiforingene ble byttet. Men tror det er som "mondeo" her sier, att det er bremselangen. Tok den av i dag, og prøvde og blåse luft gjennom, og det var umulig, det kom ingenting luft igjennom for og si det slik. Så det jeg merket i dag, er att når jeg bremser, så henger den en liten stund, så kommer den seg igjen. så satser på det er bremseslangen. Var litt sent ute, så var på biltema for og kjøpe ny ettersom alt annet var stengt. Men de hadde jo selvfølgeli ikke til den bilen. Så får vente til i morgen og høre på mekonomen, evnt hos ford. Men så langt takk for hjelp :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg