190e Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Hei... Lurte på om noen husker den røde Prelude som ble brukt i bilstereo-konkurranser på 90`tallet? Første eier som hadde den het : Bosse Langaas, han brukte Sony ES/JBL/SOUNDSTREAM i bilen. Vant det meste med den i hans tid. Kjennetegn var at hadde bygd inn Sony ES display rett over instrumentet-huset. Andre eier som overtok bilen hans, var Rune Åsgård, denne gangen ble det komplett Sony ES system i bilen.. Husker den la for salg på TV2 tekst-tv og Autobørsen den gang. Det jeg lurer på om noen VET hvilke type Prelude modell / motor type dette var? Lurer på om årsmodellen var en1990? 2.0i-16V 4x4? Lever bilen ennå eller blitt til spiker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLC-fan Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Husker den godt. Vanket sammen med Bosse på den tiden, og jobbet selv for Sony. Var en 2-liter 16v, ikke 4x4, men 4 hjulsstyring. Nåværende eier burde være lett å finne gjennom reg.nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Funnet ut at den har reg nr SC69501 og er en 1989 model. Stemmer at det er 2.0-16V Blitt avskiltet i 2008! Ble bilen solgt med noe stereo anlegg i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rrporsche Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Hei, Anlegget ble solgt til Tromsø, kamerat av han som kom på 2. plass det året jeg vant. ES systemet var helt aktift, i motsetning til tidligere anlegg. Eibach understell, med røde Koni, 215/40/17 på alle fire hjul. 2.0 16 4 ws. Bilen ble solgt til en på Lambertseter, som jeg tror mistet lappen. den ble stående lenge i garasje der. etter dette vet jeg ikke mer. Det ble ikke mer lydbygging privat på meg, men fortsatte med bil som hobby. MVH Rune Å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg