Corsa Tuner Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Har fått ett problem med sentrallåsen nå. Når jeg låser opp med fjernkontroll så låser den seg tvert igjen uansett hvor mange ganger jeg låser opp. Må nappa opp døra akkurat når den låser seg opp, og låser da opp en gang til så holder den seg opplåst. Er jeg heldig låser den seg ikke når alle dører lukkes, men når bilen går og jeg stopper den låses alle dører tvert så fort tenning skrus av, og da virker heller ikke låseknapp på døra, må bruke fjernkontroll for å åpne igjen. Noen som har tips til feilsøking eller hva problemet kan være? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 høres ut som defekt styreenhet eller kanskje trøbell med dørlås. Om du skulle finne ut at det er låsen har jeg liggende en dørås til førerside du kan kjøpe billig :) du må nesten bare få tett en diagnose Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Så man kjøre diagonose på sånne feil også? Problemet går hvertfall bare videre, nå går begge vinduer ned også.... Låser bilen når den blir parkert på jobb, finner bilen på ettermiddagen med vinduer nede, dette har skjedd 3 ganger nå. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg