Gou Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by tenic noen som har noen teknikker/tips før eg begynner med å sote bakruta ?? Har ikke planer om å ta ut ruta... ikke sats på og sote bakruten i "en omgang".... det kan du glemme(erfaring og flaks trengs:D) ta og sats på og del bakruten i "2 filmer".. asså.. 2 deler..... da har du en bedre mulighet... men bakruter er alltid et problem.... så du får bare prøve deg fram å se koss det går.... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Hvis du ikke tar ut ruta kommer du nok ikke til å få et perfekt resultat "uansett" , så da ville jeg uten tvil går for å dele filmen i to, midt under en varmetråd. Jeg vet at det er folk som har fått til å sote bakruta i et jafs, er det noen her inne som har gjort det?. Jeg vil si jeg prøvde ganske mye med å få det til... men buinga på ruta gjorde det umulig.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg