Gå til innhold

Vurderer S60

Ranger emnet


V!d@r

Anbefalte innlegg

hei,

jeg vurderer å kjøpe meg en S60 2.0T med manuell girkasse, prøver å sikte meg inn på 2005 mod.

 

Så jeg lurte på om det er noen ting jeg må være obs på?.

 

Faren min har en V70(gamle typen) og på disse er stikkakslingene en svakhet, så det er en av mine bekymringer.

 

Alle tips hjelper ;)

 

Mvh Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke stort om dem, men jeg vet iallefall at de er konge biler!

 

Typen til søstra mi har en S60 D5 som er chippa og den går steike godt å bruke lite diesel. Og bedre seter har jeg ikke sittet i tror jeg...

Nå var det en diesel da, men tviler på at 2.0t skal være noe dårligere :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
hei,

jeg vurderer å kjøpe meg en S60 2.0T med manuell girkasse, prøver å sikte meg inn på 2005 mod.

 

Så jeg lurte på om det er noen ting jeg må være obs på?.

 

Faren min har en V70(gamle typen) og på disse er stikkakslingene en svakhet, så det er en av mine bekymringer.

 

Alle tips hjelper ;)

 

Mvh Vidar

 

Selv har jeg en S 60 2.0 TURBO aut 2002 MOD,og dette er en knallbil!!Eneste "svake ledd er foran i styreledd busspackninger som man sier i sverige ,men dette er peanuts da!!Utrolig spreke og gode vogner og kjøre,sikre som banken!! Min bil er en import fra tyskland,tatt inn i 2005,jeg kjøpte den av et eldre ektepar i Hamar.Bilen hadde kun gått 89.000 da jeg kjøpte den og ikke angra et sekund!! Har nå rulla 130.000:cruising:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår