Audi1991 Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Åpna soltaket mitt i dag, ikke første gang i år. Det åpna seg da bare på ene siden (vippefunksjonen:P), og det knaka godt fra en av delene i det. Lukka det igjen fort, men da knaka det litt, før den da lukka seg for langt på siden som i utgangspunktet ikke åpna seg! Nå har jeg dytta litt på den, så den ser noenlunde rett ut, men åpninga er den samme. Litt krise mtp at den åpenbart ikke er tett nå. HJELP W202, 1996 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi1991 Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Løser seg nå, demonterte hele soltaket. Viste seg at vaiern på venstre side nesten satt fast, var hvertfall veldig tungt i forhold til høyresida. Tråden kan slettes, fant ikke ut hvordan jeg gjør det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Så bra du fant ut av det, og at du skrev hva som var problemet. For alt vi vet er det en annen som snubler over tråden og finner den nyttig selvom du er ferdig og fornøyd, så ingen vits i å slette.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg