basslover1 Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 heisann! :) har en golf 3 vr6 som er polsk! det var polske skilter på den for 1-2 månder siden .. men de skulle gamle eier levere inn! er ikke betalt noen avgifter eller noen ting på den.. er det murlig å få kjøpt norske prøveskilter til denne ? :) MVH Jon Andre Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modix Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 (endret) Vet i hvertfall at jeg brukte chassinr på en bil jeg ikke visste regnr på. Prøvekjennemerker tillates bare brukt på kjøretøy som ikke er registrert. De er videre bare lov å bruke til følgende formål: Flytting av kjøretøy fra et sted til et annet Prøving (i forbindelse med reparasjon eller annet) Demonstrasjon (for eks. en forhandlers demonstrasjon av en ny type) Kjøring i forbindelse med registrering Da vil jeg jo tro at det går. Du må jo få den hjem eller på trafikkstasjonen for og få skilter på den. Endret Februar 23, 2012 av Modix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Det er ikke betalt noen form for avgifter verken moms eller engangsavgift og bilen er utenlandsregistrert. Vil anbefale deg å ta kontakt med en trafikkstasjon for å forhøre deg om hvordan du skal gå fram. Det er et komplisert regelverk rundt dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 MÅ være innbetalt "moms" ved innførsel for at du skal få leid prøveskilter på den. Iallefall har jeg fått opplyst det ved prøveskilting av min Skyline. (Den er "momset" inn). Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båten Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 (endret) heisann! :) har en golf 3 vr6 som er polsk! det var polske skilter på den for 1-2 månder siden .. men de skulle gamle eier levere inn! er ikke betalt noen avgifter eller noen ting på den.. er det murlig å få kjøpt norske prøveskilter til denne ? :) MVH Jon Andre Du må betale Mva. Totale avgifter i eks: 2005 modell 1450 kg 150 hk 159 gr co2 nox? Koster bilen eks kr 75000.- uten skilt og avgifter vil totalt kr 153689 bil tilleg på kjøpesummen herav kr 18750.- Hentet fra tollvesene sin kalkulator.Du kan selv regne ut med nøyaktige data tilgjengelig Endret Februar 25, 2012 av båten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg