awt Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Jeg vil anbefale Kazaa Lite Codec Pack. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Hvor høy hastighet får dere andre når dere laster ned Episode 7 med TorrentStorm? Raser avgårde med svimlende 1,48 kb/s nå... :D Er det slik at man må dele ting for å få høyere "status" eller lignende med dette? Jeg lasta det ned før idag.. (Takk til Zalaam) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zalaam Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Hvor høy hastighet får dere andre når dere laster ned Episode 7 med TorrentStorm? Raser avgårde med svimlende 1,48 kb/s nå... :D Er det slik at man må dele ting for å få høyere "status" eller lignende med dette? Jeg lasta det ned før idag.. (Takk til Zalaam) Ingen årsak, er vel desverre slik ja :) jo bedre upload du har jo bedre download får du, sharing is caring ;) btw, det blir ikke noe forskjell på farten selvom du bruker en annen klient. :) Siter i used to listen to ¤nsync when they were underground Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Takker for tipsene. Etter at jeg installerte Kazaa Lite codecen og brukte MediaPlayeren som fulgte med den fikk jeg adgang til .avi episodene også :D Takk. Er det noen som har linker til Episode 1 2 4og 5 Linkene i denne tråden er nede og suprnova gir meg kun de jeg har. På DC HUB'ene fant jeg kun en bruker med Pimp episoder... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Jeg har lastet ned alle på DC, biltokar.d2g.com har noen, og toronto.dgm-network.com Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Bruk bittorrent på nye episoder, da laster det fort ned. Er det folk her som ikke har noen episoder så bruk eMule. Der finner du alt du søker etter. Bittorrent er bare bra på nye filer eller ting som er populært der og da. eMule vil du alltid kunne laste ned, er ingenting som forsvinner der. Tar ikke lang tid å laste ned der heller.. Bare husk å sette max connection på 8000+ og max connections per file på 200-600 Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Per Olav Har prøvd å finne det ut, spurt på HipHop forum osv.. men ser dårlig ut. Tok det opp på MP3 fra episoden og la det ut her Si fra om du finner ut noe... Takk skal du ha. Bra det er flere som likte den.. :) Skal prøve å høre litt rundt om det er noen som har peiling. MÅ ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Offtopic/ontopic: Ryktene skal ha det til at han som skriker på begynnelsen av sangen er Fat Man Scoop.. Det er alt jeg har funnet ut hittil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 spurte på en kanal på irc, så mye som #rap het den :op Der sa en kar at han ihvertfall visste at Timbaland var med på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zalaam Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Jupp fant jay leno episoden jeg og, men jeg trur ikke ep08 har blitt rippet i det hele tatt :( Siter i used to listen to ¤nsync when they were underground Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Originally posted by Per Olav Har prøvd å finne det ut, spurt på HipHop forum osv.. men ser dårlig ut. Tok det opp på MP3 fra episoden og la det ut her Si fra om du finner ut noe... Takket være "RaT" har jeg fått vite at dette er sangen: "Timbaland and Magoo feat. Fatman Scoop - Drop" Forøvrig viste det seg at den delen du klippet ut var det eneste kule partiet i hele låta, men uansett. Mysteriet er løst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zalaam Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 takk for link :) Siter i used to listen to ¤nsync when they were underground Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jepp. Fint at noen passer på oss. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yazfat Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Er det noen som sitter med episode 2 og 3? Er desperat ute etter de. DC++ skjønner jeg ingen ting av. emule sliter jeg med å få noe ned av, enda porter er åpnet. Bittorrent finner ikke de gamle episodene sist jeg sjekket. Kan noen legge de ut et sted? Eventuelt sende meg på ftp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Last ned eMule å last de ned med det, ligger der skal du se... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg