simcity Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Hei! Lurer på hvor vanskelig det er å montere en motorvarmer på en Audi 80 1994 modell. Tenkte hovedsaklig av den typen som ikke går i motorblokken, men i kjølevæsken (?) ? Noen erfaringer med dette her ? Tusen takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Det du snakker om er en slangevarmer. De er veldig enkle å montere! Bare å kappe slangen og montere det :) Du får tak i en slik på biltema tror jeg. Da mener jeg også det skal følge med monteringsanvisning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simcity Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Tusen takk! men biltema hadde ikke til audi 80, bare til audi a3.. Funker det? :) http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Vinterbil/Motorvarmer/MOTORVARMERE-K54-280374-40117/ --> den eneste jeg fant som passet til Audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Usikker på det gitt. Mulig det er dimensjonen på kjølevanns-slangen som avgjør dette. Finnes jo andre butikker å sjekke ut da, som f.eks. Jula, Bilxtra eller Mekonomen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg