ruggero Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Jeg har en Audi A8, som er sort, tenkte å lakkere aluminiumslistene også, for å få hele bilen sort. Er dette greit å gjøre selv hvis man er nøye? Hvilken lakk er bra å bruke? Takker for alle tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XanderDude Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Du må ihvertfall rengjøre godt FØR og ETTER sliping. Du må matte overflaten godt for å sikre at lakken vil sitte på listene og ikke flasse av igjen. Personlig bruker jeg grunning (spotprimer) fra Innotec på alt av aluminium som skal lakkes. Den er helt suveren på vedheft. Jeg bruker den til å shine opp alufelgene mine hver vår (også fra Innotec). Hvis du vil ha svart matt har de en lakk som heter Black Body Paint. Den kan du polere opp til halvblank, omtrent som de gjorde med amerikanske biler før. http://www.innotec.nu/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg