Gå til innhold

Liten cruisefilm

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Fet film! Bra innhold, bra musikk og bra editering thumpsup

Mye gjennomtenkte kameravinkler også, dette vil vi har mer av hapyhappy

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Bra film, men akk så mange tåkelys+nærlys-idioter...

Kjekk film:)

Offtopic:

Jeg forstår ikke hvorfor visse folk alltid skal henge seg opp i tåkelys+nærlys bruk...Jeg har aldri hatt noe problem med blending når jeg treffer biler som kjører med tåkelys+nærlys, kanskje jeg har en form for supermannsyn??:D

Dessuten ser bilen mye bedre ut når grøftelys er tent (er nok derfor de ofte har disse tent under fotosessions)

PS..Jeg bruker ikke grøftelys sammen med nærlys, men bare fordi jeg vil slippe å betale 1500kr til onkel

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Kjekk film:)

Offtopic:

Jeg forstår ikke hvorfor visse folk alltid skal henge seg opp i tåkelys+nærlys bruk...Jeg har aldri hatt noe problem med blending når jeg treffer biler som kjører med tåkelys+nærlys, kanskje jeg har en form for supermannsyn??:D

Dessuten ser bilen mye bedre ut når grøftelys er tent (er nok derfor de ofte har disse tent under fotosessions)

PS..Jeg bruker ikke grøftelys sammen med nærlys, men bare fordi jeg vil slippe å betale 1500kr til onkel

Kunne ikke vært mere enig der gitt :D

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Et lite poeng er jo at man ser dårligere med grøftelysa på.

Men det er vel ikke så viktig.. ;)

(Det blir veldig lyst rett ved bilen, og du går derfor glipp av mye der hvor grøftelysa slutter og virke og du bare har nærlys.)

Har hørt den påstanden der før,men jeg har aldri sett noen forskjell:o

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Hva du ser, eller syns du ser gjør nok ikke så mye med fakta likevel. :)

Jeg mener at det utgjør så lite,at det ikke vil merkes...hadde det vært så viktig og vesentlig..kunne du ikke brukt nærlys sammen med fjernlys :D

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Jeg mener at det utgjør så lite,at det ikke vil merkes...hadde det vært så viktig og vesentlig..kunne du ikke brukt nærlys sammen med fjernlys :D

Det er et godt poeng.. :D

Men spredere har litt annen lysfordeling da. Så det blir ikke helt samme situasjonen.

Men whatever..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående grøftelys: grøftelys+nærlys blender mer enn vanlig nærlys. Ikke at det noen gang har blendet så mye at det plager meg men vet det er folk som plages av det. På veier uten gatelys kan det kanskje blende mer. Varierer mye fra bil til bil og syns jeg. Men ellers, 90% av folka som har tåkelys på bruker jo dem feil. Og er helt enig i at bilen ser mye tøffere ut med tåkelysene på.

Personlig syns jeg bilen ser best ut om dagen når det faktisk er lyst ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

når skal du kvitte deg med mercen som man nesten ikke ser hva farge egentlig er veilside?

Hehe ... den "hvite" 1-2-3`en? Den blir den du ;). Skal bare få den sorte på veien nå snart så kjører ikke jeg den 1-2-3`en lengre :D

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider