kolle123 Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 (endret) Har ett lite vr6 prosjekt stående på tunet :) Kjøpte den for noen måneder siden som ett lite prosjekt. Det er automat kasse i bilen, men skal bytte om til manuell !! Har kjøpt en delebil med manuell kasse i som jeg skal ta motor og gir fra :) !! Motoren som jeg skal bruke er chippet, kvassere kammer, planert topp, forsterket girkasse++ !! Senere kommer det nok litt pynt som: Nye lykter bak Røde kalippere Emblemfri grill Øyelokk osv.... Skal begynne å legge ut bilder av bilen og bilder av hva som skjer underveis :) !! Er bare å komme med tips og triks eller en kommentar om hva du syns :) !! Endret April 2, 2012 av kolle123 Oppdatering !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Her var det ikke mye fremgang? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Prosjektet er godt i gang :) kommer bilder og mer info straks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 (endret) [ATTACH]28987[/ATTACH] Delebilen :)!! [ATTACH]28984[/ATTACH] Skrudd løs motoren :) [ATTACH]28985[/ATTACH] Der var motoren ute :)!! [ATTACH]28986[/ATTACH] Motoren jeg skal bruke i den grå :)!! ca 200++ !!! [ATTACH]28988[/ATTACH] Klar til å senke ned motoren i den grå :) !! Kommer flere bilder og info etter hvert!! Endret April 2, 2012 av kolle123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Ser bra ut utifra det lille jeg ser hvertfall! Stå på :) blir bra med såppas mye hester i 900 kg + !:) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Kult prosjekt :D Er det vanskelig å konvertere til manuell? Vurderer det samme på min 2'er :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Blir nok bra til slutt :) nei, er ikke noe vanskeli, jeg bytta bare hele motoren med manuell gir på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Oja :) Men det ejg tenkte på var mer slikt som clutch kabel, pedaler osv osv.. Må du gjøre noe med det elektriske? :P Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Er ikke noe problem med clutch kabelen , er bare å koble di på :) Litt trangt å få på nytt pedalsett. Ellers er jo alt likt. Var orginalt en VR6 automat, så er en helt lik motor som er satt i nå bare med manuellgir :) Ganske enkelt og greit å bytte om egentlig, men var litt trangt :P Kommer snart nye updates :) !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Det eletriske er ganske likt egentli. Er ett par eksta ledninger på den motoren med Automat som ikke er på motoren med manuell men er jo net den samme motoren så alt passer jo, er bare det at det blir noen ledninger til overs :P Var jo AC på motoren med automat feks, men den har jeg kobla bort, så er det vell ett par ekstra ledninger som blir til overs på girkassen osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 (endret) [ATTACH]30329[/ATTACH] [ATTACH]30330[/ATTACH] Ferdig :D !!! Endret Mai 7, 2012 av kolle123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Gått langt da? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg