boskar Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Hei Har en 90 mod Mercdes 200E som ikke går på tomgang, må holde den over 1000 omdr for å holde den i live, lager litt "popcorn" lyder når jeg gjør dette. Skjer kun etter at bilen har stått ubrukt 12t+ i fuktig luft/vær. Problemet forsvinner når motoren blir varm (tørr?), (etter å holdt den på 1000+ omdr i 15-20 min) men er altså ofte tilbake så snart bilen har stått ubrukt 12t+. Får ikke til å kjøre når dette skjer da den dør når jeg setter den i drive. Noen ideer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 se at ikke sikringa til overspenningsrelèet er gåen. på høyresida bak batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boskar Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Har sjekka det, det er ikke gåen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ta en kikk på fordeleren du om du har M102, har du M111 så er jeg mere usikker. Høres ut som fukt i fordeler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_87 Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 ta en sprute flaske med vann og sprut over fordelerlokk/pluggledninger. hvis noe av detta er gåent vil det gnistre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 Kan vel høres ut som overslag fra en pluggkabel ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boskar Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Takk for tips, skal undersøke i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg