Temur Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Morn! Tenker litt høyt og trenger synspunkter. Sitter og ser på ny chip til min s14 sr20. Valget står mellom stage 2, som visstnok skal holde til 300hk, eller stage 3 som skal holde til 340, men da annbefalt med en annen turbo.. Hvordan blir det da og kjøre orginal turbo på stage 3? Ikke vits? Annbefalt til stage 3: Power filter Eksos med 2.5" eller helst 3" rørgang. Aftermarket grenrør Oppgradert bensinpumpe - Walbro 255 LPH GT28RS Turbo FMIC Intercooler 555cc dyser Z32 LMM Boost controller @ 1.0 bar Blyfri 98 bensin Men samtidig til stage 2, så: Power filter Eksos med 2.5" eller helst 3" rørgang. Oppgradert bensinpumpe - Walbro 255 LPH Boost controller @ 1.2 bar FMIC intercooler 555cc dyser Blyfri 98 bensin Er ikke interessert i og oppgradere turbo enda, så om det går fint og kjøre stage 3, så går jeg for den. Noen innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Hva har du gjort med motoren pr dags dato ? Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.