Gå til innhold

Lille blå tilbake i Oslo-området...

Ranger emnet


18tom

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LupoB0Y

Vil ikke leke med deg før du har satt på sommerhjul ;)

 

Takk i like måte ;) Blir vel ikke så lenge før det vel...

 

 

Takk Axion:) får prøve å få den så lav som mulig, må ihvertfall prøve å få den klar til treffet i Drammen 1.mai.

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Nei, men da gjenge nok greitt...

 

...Ehh... Siste dagen jeg hadde bilen,stod jeg på en bensinstasjon i kr.sand og vasket bilen, før jeg skulle kjøre inn til oslo, til 18tom og overlevere bilen..Mens jeg stod der i tlf med tom, kom onkel blå kjørende..var vell bare ut på pølse og brus patrulje, men da de så lille blå, gikk dem i fistel!! Skiltene kunne da faen ikke sitte sånn!!!!!

 

Klarte å få godsnakket med gutta, så de slapp meg hjem, så skulle jeg utbedre skiltplassering hjemme (bullshit ) for slik bilen stod nå, skulle jeg ikke få kjøre noen steder. Pakket det som skulle være med inn til tigerstaden, og kjørte, uten noe flytte av skiltene... Har hatt lappen i seks år nå, og blitt stoppet en gang, i promille kontroll, siste dagen jeg hadde lille blå, var de faen meg på meg....:op

 

Men, men..det meste ordner seg,virker det som, og da sørlig hvis du er snill gutt med de!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

18tom: skal du til Drammen 1.Mai?

Jeg regner med at jeg skal,men jeg skal ikke stille ut(må senke den først og jeg har vel liten sjansje hvis du kommer med lille blå)

 

Hadde store planer om å overvære denne dagen i Drammen.

Vet ikke helt om jeg skal stille ut, men regner med det....selvom jeg kanskje ikke blir ferdig med de første planene jeg har.

Du rekker da å kappe et par runder på fjærene før du kommer;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Men, men..det meste ordner seg,virker det som, og da sørlig hvis du er snill gutt med de!

 

Det meste ordner seg for snille gutter;)

Vet ikke om det er lovlig eller ikke(helt sikkert ikke), men kommer nok helt an på hvilken onkel du møter der ute...

Skiltet skal ihvertfall være godt synlig.

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 18tom

 

Det meste ordner seg for snille gutter;)

Vet ikke om det er lovlig eller ikke(helt sikkert ikke), men kommer nok helt an på hvilken onkel du møter der ute...

Skiltet skal ihvertfall være godt synlig.

 

du mangle skilt lys... mao , ikkje lovlig ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår