Gå til innhold

spoiler

SkylineGTR

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Jeg lurer egentlig på det samme. Jeg tror er spoiler kunne gjort seg på min GL 1,8 85mod (sedan).

Jeg lurer også på om noen vet hvor man får kjøpt diverse annet styling til denne bilen, eventuelt styling til andre modeller som passer over. Spesielt slik pyntegreie som ligger over frontlyktene som gjør at den ser litt smalere ut.

ps: Dersom noen har et ratt som passer så ikke nøl med å mail meg.

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by el`satanical

Ah :)

Høres bra ut ;)

Se om du får tatt bilde av den påmontert bilen så jeg får se hvordan den ser ut..

skal få fiksa det.. den er fortsatt montert på bakluka, da jeg har strippa bilen den var på...

bare låne et skikkelig kamera først.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... min er "sedan" 4dørs, altså ikke hatchback... Kanskje den ikke passer da? Jeg vet ikke hvordan den ser ut da.. men se om du ikke får tak i bilde du, så finner vi fort ut :)

passer som fjell, du må bare borre på hull så du får festa den.

bluebirdbak.jpg

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hmm, tror jeg beholder 'vingen' selv gitt... blir jo ikke noe sr turbo uten :(

du får sjekke skraphandlere! vet det er en sr turbo til høggings på toten bilopphuggeri!

(og snart en på oppdal, men den er så strippa for deler at det bare er en bulka bensintank, litt av eksosanlegget og et vraka karosseri igjen ;) )

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okai, den er roger ;)

Du nevner toten bilopphuggeri, du vet ikke om noen nettsider som man kan søke over flere bilopphuggerier samtidig? Noen sa til meg en slik adressen(url) engang, men den er seff glemt...

http://www.totenbilopphuggeri.no/innhold/

de har en egen søk på 'bildeler' som dekker bildeleringen eller noe... funker fett :)

lykke til!

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider