SkylineGTR Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 passer en bakluke-spoiler fra nissan primera SRI på en nissan bluebird 2.0slx 4dører eller er det noen huggeri som kan ha spoiler til bluebird liggende?? eller er det noen spoiler som ser tøff ut på bluebird Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Jeg lurer egentlig på det samme. Jeg tror er spoiler kunne gjort seg på min GL 1,8 85mod (sedan). Jeg lurer også på om noen vet hvor man får kjøpt diverse annet styling til denne bilen, eventuelt styling til andre modeller som passer over. Spesielt slik pyntegreie som ligger over frontlyktene som gjør at den ser litt smalere ut. ps: Dersom noen har et ratt som passer så ikke nøl med å mail meg. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 jeg har en svart plastspoiler fra en bluebird sr turbo som hvemavdere kan kjøpe hvis jeg ikke vil ha den/skal slenge på noe annet... skal skrikte ut når jeg finner ut det ihvertfall :) kan evt. skaffe bilde også... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Ah :) Høres bra ut ;) Se om du får tatt bilde av den påmontert bilen så jeg får se hvordan den ser ut.. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by el`satanical Ah :) Høres bra ut ;) Se om du får tatt bilde av den påmontert bilen så jeg får se hvordan den ser ut.. skal få fiksa det.. den er fortsatt montert på bakluka, da jeg har strippa bilen den var på... bare låne et skikkelig kamera først. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 yeah, nice :) Forresten , tror du den passer på min da? (tenker på størrelsen) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 så vidt jeg vet, så er den vel like bred bak som hatchback t12 :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 hm... min er "sedan" 4dørs, altså ikke hatchback... Kanskje den ikke passer da? Jeg vet ikke hvordan den ser ut da.. men se om du ikke får tak i bilde du, så finner vi fort ut :) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by el`satanical hm... min er "sedan" 4dørs, altså ikke hatchback... Kanskje den ikke passer da? Jeg vet ikke hvordan den ser ut da.. men se om du ikke får tak i bilde du, så finner vi fort ut :) passer som fjell, du må bare borre på hull så du får festa den. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Okai, ser fin ut den :) Hvor mye skal du ha for den da, om du selger? Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 kven veit kvifor kveita ikkje knullar... tja, vet ikke, spørs om jeg vil selge den da :) får se om den passer på 5-dørsen uten turbofangere (bluebird turbo fangere er f*** meg stygt) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 jaha, hehe, du ser nå selv ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 hmm, tror jeg beholder 'vingen' selv gitt... blir jo ikke noe sr turbo uten :( du får sjekke skraphandlere! vet det er en sr turbo til høggings på toten bilopphuggeri! (og snart en på oppdal, men den er så strippa for deler at det bare er en bulka bensintank, litt av eksosanlegget og et vraka karosseri igjen ;) ) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 okai, den er roger ;) Du nevner toten bilopphuggeri, du vet ikke om noen nettsider som man kan søke over flere bilopphuggerier samtidig? Noen sa til meg en slik adressen(url) engang, men den er seff glemt... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by el`satanical okai, den er roger ;) Du nevner toten bilopphuggeri, du vet ikke om noen nettsider som man kan søke over flere bilopphuggerier samtidig? Noen sa til meg en slik adressen(url) engang, men den er seff glemt... http://www.totenbilopphuggeri.no/innhold/ de har en egen søk på 'bildeler' som dekker bildeleringen eller noe... funker fett :) lykke til! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg