gimmi Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Heisann! Fått problemer med forsterkern, da det rett og slett ikkje er lyd, og varselyset om feil (rødt lys) er komt opp istede for det grønne. Med en gang forstekern starter opp så er det grønt for vel 1 sekund før da blir rødt.. har prøvd og koble fra suben, uten hell, og prøvd og dra ut phone kabeln. ingen ting skjer uansett om eg slår den av og på, tar strømmen av og på osv. Var ute og kjørde, ogsku innpå butikken. annleget funket når eg parkerten den. Slo ikkje av spillern eller noe når eg gjik utav bilen, men når eg kom tebake og gjik forbi bilen, låg eg merke til at det var blitt rødt lys, og prøvde og skru opp, uten noe lyd.. Noe som kan hjelpe?? :) Enormt kjipt uten sub i bilen no! Forsterkern er akuratt 1 år gammel. Beklager visst dettte ble rotete, men håper dere forstår :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Dårlig jording er ikkje akkurat uvanligt. Eg rekner med at du kobler ifra batteriet vel all bilstereokobling. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Ja, hvor er forsterkeren jordet?? Hvilke(n) sub(er) har du koblet til den? og hvordan er de koblet opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gimmi Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Sjekket jordingen, og den går rett i karroseriet, under settebelte feste, og lakken er skrapt vek (puset) Og jo, er forsiktig me strømen :P Har en focal kx40 på den, koblet opp i 4 ohm. etter brukansvisnign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Sjekket jordingen, og den går rett i karroseriet, under settebelte feste, og lakken er skrapt vek (puset) Og jo, er forsiktig me strømen :P Har en focal kx40 på den, koblet opp i 4 ohm. etter brukansvisnign. Da er nok forsterkeren defekt, så da må du bare kontakte butikken du kjøpte den hos, og få den fikset ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gimmi Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 arh.... Noe drit da :( nettbutikken (best bilstereo) svarer jo ikkje på mail eller noe sia nytt år... folk hakje fått varene sine osv... typsikt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg