fox1000 Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Hei! Jeg har byttet clutch på sierra'n min og da måtte jeg ta av mellomakslingen for og få av girkassen. Men når jeg skulle sette på mellomakselen igjen 2 dager senere så fikk jeg den ikke på.. Det virker som om den hardyskiva har utvidet seg for skruene går ikke inn i hullene, hullene på hardyskiva er på yttersiden av skruehulla til mellomakselen. Er det en måte og få hardyskiva til og trekke seg sammen igjen? Varme den eller noe? Takker for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Den er lei. Ta de andre skruene neste gang:) En jekkestropp rundt skiva er verdt et forsøk Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Passe stor slangeklemme rundt hardyen skulle fikse saken. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fox1000 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Takker for svar! Skal teste ut forslagene og hope det ordner seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fox1000 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Har fått den på nå, funket supert med en stor slangeklemme rundt den :D Takk for svar!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg