janed Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Har en 98 mod. 206 som er vanskelig og få startet, den starter litt men stopper omtrent med det samme akkurat som den kveler seg.Det begynte med att jeg kom hjem fra jobb på morgenen da det var kaldt og skulle starte den etter noen timer men det startet så vidt for så og stoppe igjen. Har byttet plugger og den får bensinså jeg lurer på om noen vet hva det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 En tempføler som gir feil verdi? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janed Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Bilen startet igjen i dag. Det var nok ett eller annet som hadde frosset slik att den ble kvalt. Jeg vet ikke om det var eksosanlegget eller noe annet. Det var temperatur på rundt null idag, da bilen ikke ville starte var det ca. minus 20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg