16vturbo Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 trej rengja framme ditta ser de ut til... ;) Har du sett omegafjørene? på den røde B' omegan min hadde jeg kappet 1.5 ring fremme og det ble laaaaaaaaaaaaavt :P og om jeg skal ta tre ringer så er det sikkert 1-2 igjen xD Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Bokmål er du snill! leste "Sommerfugler lagt på" i tittelen først xD Rosa blokk og sommerfugler - Must be Kevin.. Jeg har dessverre ikke fått skrudd noe i dag pga. har vert ute å kjørt kjøttmoped. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Rosa blokk og sommerfugler - Must be Kevin.. Who else? :P Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Jeg har dessverre ikke fått skrudd noe i dag pga. har vert ute å kjørt kjøttmoped. Kjøttmoped? Er det akkurat det samme som havremoped? Slik på fire bein som kan løpe fort, før den til slutt havner på brødskiva? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 På din brødskive da isåfall ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740stian Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 skal du kappe eller få tak i coilovers fra golf da? Siter volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chipmercedes 300e-24v volvo 240 gle 83 delebil(vraket) opel omega b 95 mod mccormick d324 traktor derbi senda xrace 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Setter på kappafjærene framme fra B'en og jeg har noe justerbart greier fra bmw e36 som skal bak :P Golf'overs blir! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 jasså, så det blir litt kvalitet på bilen også? :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 De er de billigste som passer med kun små mods :P Det betyr ikke at det er kvalitet! Og at det er til rolf* har ikke noe å si på kvaliteten ;) * rust+golf=rolf Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 alle biler ruster, men opel har rekorden...hørt den før? :)) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Godt at jeg har Omega og ikke Rekord da ;) Du burde ikke snakke med tanke på profilbildet ditt! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Har du sett omegafjørene? på den røde B' omegan min hadde jeg kappet 1.5 ring fremme og det ble laaaaaaaaaaaaavt :P og om jeg skal ta tre ringer så er det sikkert 1-2 igjen xD ¨ Er jo ikke lav denne? :P Sammehøyden på fangern så min orginal fanger nå.. skulle jeg hatt en lippe/frontskjørt på min, så hadde den blitt dradd langs asfalten... xD Står kappa senkefjører på min da, og kappa 3-4 ringer bak :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 om du hadde kappa 3-4 ringer bak så hadde det ikke vert noen fjør der i det hele tatt :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Merkelig siden forrige eier visste meg på orginalfjøra at det var kappa 3 eller 4 runder :) Er stasjonsvogn hvis det er noe forskjell ;) Men jo, var kappa 3 eller 4 runder.. Ræva henger over bakdekkene og subber litt kan en si :P Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Du verden som jeg savner denne gamle Omegan du hadde. Di er skikkelig pene i forhold til di litt eldre utgavene. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg