MacGyver93 Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 hahahah, var det jeg frykta! ikke min feil at bilen sto sammenpressa :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Gå å tapp noe vann utav vasshodet fitt. Neida, du er tilgitt min gode venn. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Har i dag fiksa håndbrekket for siste gang! :P Hadde problem med at det hang -.- Plukka av vaieren og brukte sikkert en time på å smøre før den ble bra :) Så nå låser det på asfalt OG slipper opp igjen :D Etterkontrollen nermer seg .. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 oooh, du fikk den samme feilen jaaa :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 fikk du også den? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Ja, håndbrekket henger att litt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Ahh ;) Smør opp alle bevegelige deler baki der så godt du bare klarer og litt til så begynner bilen fort å trille igjen :) Ikke smør bremsebånda.. :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Du og Macgyver93 høres ut som ett gammalt ektepar sånn som dere snakker til hverandre :m'm: haha...men fin bil og stå på :) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Hva vi er, å hva vi høres ut som er heldigvis to forskjellige ting :-P Takk for det du, jeg kommer til å stå på :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Har mer eller mindre fått bekreftet at alt jeg trenger for å bygge om til servo på omega A, finnes på Omega B. Og siden jeg nermest har komplett delelager x3 på omega B deler så har jeg også alt liggende! :D Konge ! Får sette i gang en dag :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Ahh ;) Smør opp alle bevegelige deler baki der så godt du bare klarer og litt til du om det :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 åhåhåhåh!!!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Nå er intercooler rett rundt hjørnet! Den blir sendt på fredag :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Siden dama skulle prøve å klemre fingeren min med dataskjermen og det endte slik, så kommer det nok til å ta en liiiten stund før det blir bildeoppdatering her.. :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Siden dama skulle prøve å klemre fingeren min med dataskjermen og det endte slik, så kommer det nok til å ta en liiiten stund før det blir bildeoppdatering her.. :P Hva slags dame har du? :P Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg