16vturbo Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Holder på å ferdigstille innsuget jeg laget for lenge siden. Jeg trenger en aluflens til bmw m50 spjeld. Noen som har det liggende? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 ble faktisk midt i Ålesund sentrum :o! Du må gjerne svinge innom neste gang du er her :) Det må jeg nesten gjøre :) holder til på moa når jeg er der nede så:) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Det må jeg nesten gjøre :) holder til på moa når jeg er der nede så:) good! Er full produksjon for tiden så :)) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Dere har kaffe der ja? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Dere har kaffe der ja? det kan ordnes :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Tok tilfeldigvis av toppen for å fikse en oljelekasje, det var mildt sagt bra jeg gjorde! :) Knekt to løftere! Nå blir det 16v!!!!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Sendte deg pm :) står nedi denne regn våte plassen på jobb nå shu :) alle feil blir til nødvendig oppgradering Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Sendte deg pm :) står nedi denne regn våte plassen på jobb nå shu :) alle feil blir til nødvendig oppgradering det må jeg sjekke :p Ja ikke sant :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Off kjipt. Hvis du skulle ombestemme deg så har jeg kamhus og tror jeg har løse løftere også. Kult prosjekt forresten. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Off kjipt. Hvis du skulle ombestemme deg så har jeg kamhus og tror jeg har løse løftere også. Kult prosjekt forresten. ja har deler til å fikse den, men gidder ikke. blir 16v topp nå ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet November 1, 2013 Rapporter Share Skrevet November 1, 2013 Hvordan går det med turbo vogna? Kommet langt i 16v konverteringa? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2013 Panoramabilde av verkstedet vårt :) Omegan min blir original i vinter, pga. Eu i februar :D Har ikke alt jeg trenger til 16v ombygging enda, men det nermer seg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2013 Eu kontrollen nermer seg så da blir det NA gjennom vinteren :) porte topp, sveise grenrør, innsug og datasprut. Prøver å finne en passende kam, men det er ikke så lett.. men uansett, begynte på det i dag. d-monterte ventiler og alt, men med litt inspeksjon så famt jeg ut at toppen var sprekt.. -,- Har heldigvis noen å velge i :) sprekt mellom ventilene på alle 4.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2013 Begynt på grenrør! Lager i 42.40x2 rør. målet er å få alle røra til å bli like lange :) collector er noe drit å lage forresten :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg