Gå til innhold

jaja.. her er bommlista..

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dee Jay

fordi vi betaler veien deres!

I Tromsø betales veiprosjekter over et tillegg på bensinprisene istedet for bompenger.

"- Alternativet er at viktige veiprosjekter utsettes. I noen deler av landet er vi nok i ferd med å nærme oss en grense for hva bilistene kan tåle, men bompenger er en effektiv og god metode for å få gjort mer på kort tid, sier Alfred Bjørlo. "

Dette er utrolig, de de ikke gidder å bevilge, det skal vi stå for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

gleder meg til vi får en bom på E18 i larvik OG! sandefjord!

hvor ellesr passer det bedre enn 2 nabo kommuner?

er val 5minutters kjøretur mellom de når man holder fartsgrensa som er 70 (enkelte steder 60!)!

Sandefjord er jo den rike byen pga hvalfangst osv, så nå må dere betale tilbake eller.no..

haha..

Tragisk sier jeg..

Jeg har familie i begge byene og er veldig lite interessert i og ha en bom ved danebo...

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi den siste sovjetstats desperate forsøk på å opprettholde overvåking og portforbud.

Staten trenger egentlig ikke disse pengene for å bygge ut og vedlikeholde veinettet. Staten trenger heller ikke avgiftene på såvel ny som brukt bil, drivstoff, omregistreringsavgift eller årsavgift, for å få hjulene i systemet til å gå rundt.

Hvilket en rekke økonomer har forsøkt luftet via mediakanalene, som har blitt avbrutt og senere blitt ilagt munnkurv.

Alle disse avgiftene og bomstasjonene er ledd i en plan for å holde befolkningen nede, sørge for at ingen, eller så mange som mulig, ikke forlater hjemmene sine mer enn høyst nødvendig.

Nå må jeg pakke uniformen og legge ut på en lang reise, før statsbødlene kommer for å ta meg av dage, for dette hadde jeg ikke lov til å si.

Auf wiedersehn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Her ser vi den siste sovjetstats desperate forsøk på å opprettholde overvåking og portforbud.

Staten trenger egentlig ikke disse pengene for å bygge ut og vedlikeholde veinettet. Staten trenger heller ikke avgiftene på såvel ny som brukt bil, drivstoff, omregistreringsavgift eller årsavgift, for å få hjulene i systemet til å gå rundt.

Hvilket en rekke økonomer har forsøkt luftet via mediakanalene, som har blitt avbrutt og senere blitt ilagt munnkurv.

Alle disse avgiftene og bomstasjonene er ledd i en plan for å holde befolkningen nede, sørge for at ingen, eller så mange som mulig, ikke forlater hjemmene sine mer enn høyst nødvendig.

Nå må jeg pakke uniformen og legge ut på en lang reise, før statsbødlene kommer for å ta meg av dage, for dette hadde jeg ikke lov til å si.

Auf wiedersehn!

hahahaha, fy faen du får sagt det :D

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider