RoadRacer Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Har en Skoda Octavia Rs, som jeg er sykt fornøyd med. Har gjort litt småsnacks med den, men ikke alt for mye, De meste er handlet fra Superskoda.com, å er kjempe fornøyd med di, Har også bytte alt av lys inne i bilen til led. Er ny på forumet, eller har ikke vært så mye inne hær. Videre planer med bilen er å få et annet lysopsett framme, muligens xenon også i tåkelys=) Gi gjærne tilbakemeldinger på hva dere syns, å eventuelle tips og triks for denne bilen når det gjelder styling o.l.=) Ønsker også å tips om omkobling av lys via vag-com til Canada opsett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Flott bil :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Finfin RS du har der :) Litt senk gjør seg fryktelig på disse bilene ;) ellers er det felger og litt duppeditter som skal til, da jeg syns de er ganske kule som de er :) Jeg har xenon i tåkelysa nå, men har litt lyst å sette i LED fra Fabia RS om de passer (eller kan tilpasses) for et "nyere" utseende pluss at jeg har fått endel radiostøy med tåkelyskittene i det siste (digitale ballaster) :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoadRacer Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 [ATTACH]30999[/ATTACH] Da Har man fådd litt mørkere lykter, ble egentli litt stilig=) Ka dokk syns?? Bære å vente til været blir litt bedre, så ska de poleres å en fotoshoot må te=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Ble kult med mørkere lykter! :) men ble litt bling med krååm grillen i fronten der nå kanskje, så den burde vært "dempet" med en farge..kanskje..? :) må nesten vurdere lyktefilm selv jeg nå :p Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Det der blev veldig bra! Holder med om at rammen stikker ut litt mye nå...kanskje en toning isteden for lakkering? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Noen som har prøvd å legge lamin-x på crom før da? Om det går hadde det blitt black-crom, og det kunne jo passet godt til lyktene ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoadRacer Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Må se litt på det, men den stikker mer ut på bilde, enn den egentlig gjør=) har bestilt meg aktiv sub også nå, får å få litt mer trøkk i anlegget=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg