Combo7038 Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Har Combo 1.6SE 2003-mod. Sjekket opp ulyd (metallisk slaglyd) i forstilling og fant ut at spiralfjær i venstre fjærben foran var knekt. Skal få byttet fjærer foran og muligens skifte støtdempere i samme slengen. Har ikke demontert dette ennå, men er det andre deler jeg bør ta med/bytte når jeg bestiller deler? Har også en kraftig "knirkelyd" fra under bilen foran når jeg kjører over fartsdempere, spesielt når det er kaldt. Kan det være foringene på kregningsstabilisatoren som lager disse lydene? Tips mottas med takk. TPS Trondheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikk Gran Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Kraftig knirkelyd foran kommer nok fra de indre stabilisatorstag foringene, beste er nok og demontere de og smøre de opp ;) Det er ikke nødvendig og skifte flere deler enn fjær og støtdemper foran. Siter Simen Blekkerud Bilteknikk Gran AS http://www.bilteknikkgran.com bilteknikk.gran@gmail.com ProMotech Tuning forhandler Revo Technik forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarlmadsvåg Skrevet November 29, 2012 Rapporter Share Skrevet November 29, 2012 mulig det sitter lager i støtdempertårnet (er ikke sikker) men i såfall er det ikke så dumt å bytte når du først har demontert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg