BM257 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Har et spørsmål: vurderer å erstatte min 1DIN Audi Concert i min 2002 A4, men er det da mulig å fremdeles få informasjon fra den nye spilleren over til displayet i instrumentpanelet? Dvs, radiokanal, sangtrack ol. Eller er dette en greie som kun orginale spillere får til? Erfaringer? Siter Audi A4 1,8 (1996) Audi A4 1,8t Quattro (2002) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Etter det jeg vet så er det kun orginalstereo som virker på FIS. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BM257 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Hmm, ser også for meg det, men er det ikke Pioneer som lager stereoene til Audi, eller er det feil? Merkelig om det ikke skal gå an å få andre stereoer av Pioneer (isåfall) over på FIS. Siter Audi A4 1,8 (1996) Audi A4 1,8t Quattro (2002) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Tror det ikke er pioner.. På min audi er det kenwood som har laget dab-enheten. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Referee175 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Det finnes en del overganger som gjør at man kan bruke uorginal stereo i en Audi. Men det kommer også ann på hvordan stereo som har vært i bilen før, om det er Bose, Infinity eller hva det er for noe. Sjekk http://www.bilradiospesialisten.no - Jeg har gjort et kjapt søk der inne, og har funnet en del adaptere etc. Søk selv om se om du kan finne noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg