Broseen Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Noen som har vært borti at sentrallåsen klikker fullstendig? Den vil låse seg, men når jeg prøver å åpne, så låser den igjen med en gang. Noen ganger "henger" den seg og låser/åpner i et latterlig tempo. Samme skjer ved bruk av nøkkel i døra, men da rekker jeg i det minste å åpne den. Det har sluddet endel i det siste dersom det kan ha noe å si. Når bilen er kjørt en halvtimes tid, så fungerer låsen igjen. Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Noen som vet hvor styringen for sentrallåsen er plassert? Kunne vært greit å se etter tegn på fukt. Nå låser den helt greit, men vil ikke åpne uten at man bruker nøkkel, og da låser den seg igjen med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Av det jeg kan finne på nett, så er det plassert i døren ved fører. Dette kan jo forsåvidt rime bra ettersom jeg demonterte den for noen mnd siden i forbindelse med planlegging angående montering av høyttalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 For evt andre med samme problem. Satte bilen inn i en garasje med en 2000w varmeovn i ca 15 timer, og låsen har fungert greit i to dager nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg