umy Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 heisan, lurte litt på hvordan reglene er for soting av ruter hvilke du kan sote (evt alle?) kan du sote alle like mye? takk for svar :) Siter --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 tror nok det kommer noen poster om å bruke søkefunksjonen, da dette har vert tatt opp noen ganger ;) men alle untatt siderutene fremme og frontruta kan du gjør d du vil med.. kullsvarte med andre ord.. :) Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umy Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 ok greit. da har jeg fått svar og jeg skal ta det til etteretning =) så dere trenger ikke poste "søk på forumet" etc. jeg har skjønt det, hehe Siter --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg