Zimmern86 Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Var innom møller og skulle fikse time til at de fikk skje på rusten langs kanten på bakluken. Og time var ikke å oppdriv før 1 mars.. Regner med at møller sier at dette kommer av ytre påkjenninger. Men da jeg tok en litt mere grundigere tilsyn av luken, så fant jeg 3 plasser med zinkslipp på undersia av luken, det vises ikke når bakluken er tatt ijenn. Er dette lakkreklamasjon? Touranen er 07 modell, november. Så viss de sier at rusten kommer av ytre påkjenninger, kan jeg vise de zinkslipp, og de må lakkere hele bakluken? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei det med zinkslipp/rust er det 5 år reklamasjon på.Er mange med dette probleme på vw, Du bør se nøye over bilen, kan nok være mere på den. Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Som regel så vil det være harde påkjenninger på bakluke, slik at det kan dannes rust av ytre påkjenninger har jeg hørt. Men lurte på, uansett hvor det er blitt zinkslipp, må hele delen lakkeres på nytt? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg