Gå til innhold

Iphone/Ipod tilkobling på min A6 2005?:) Svakheter på disse?

Ranger emnet


VW-Alex

Anbefalte innlegg

Hei :)

har en ny innkjøpt A6 2,0 TDI sedan 2005 ("ny type"), der det bare er cd spiller på idag..

Kunne tenkt meg å koble til Iphone/Ipod som musikk avspiller, bruker ikke cd lenger:P

 

noen som vet noe om dette? :) Kan godt bytte ut cd spillern, som står i hanskeromme, med noe annet som kan kombineres med iphone, hvis dette må gjøres :)

 

Lurer også på om noen vet noe om servoen på disse? om det er noe svakhet på disse? hvor lenger holder disse?:p

2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG

2013 Ski-Doo Summit XM 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bytte ut cd skifteren i hanskerommet med en enhet som heter audi music interface

da kan du koble til iphone- aux in - usb med forsjellige ledninger

Dette koster noen kroner hos et audi verksted, men er den beste løsningen.

Ellers har kufatec en del fine, litt rimelige løsninger

 

Når det gjelder servo. har ikke denne bilen noen spesielle problemer. hva er problemet med din ?

Endret av ePOX

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. stereoversjon kan du finne ut hvis du ringer en forhandler som slår opp i pr-nummerlista. (er ikke alle som har lyst til å gi det ut. men vær hyggelig så går det nok)

 

Når det gjelder servo regner jeg med at du har lufta og etterfylt væske?

Da vil jeg regne med at det har med reimtrekket å gjøre. Hvis du bytter profilreim og sjekker frihjulsnav samtidig, har du ihverfall fjernet alle andre muligheter enn pumpa og tannstanga

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår