Crouwn Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Hatt forsikring hos gjensidige siden jeg var 18 og fylte nettopp 23, fikk brev om at jeg har oppfylt min del av Ungdomsavtalen og skal få igjen "en del av det du har betalt der forsikringen er dyrest". Etter hva jeg kan huske skulle man få igjen alt ungdomstillegget dersom du kjørte skadefritt i 5 år elns. Hørt om folk som snakker om 5-6 000. I brevet mitt står det at jeg skal få utbetalt 3 000 + indeksregulering, syns det hørtes lite ut...? Håper noen med oversikt over dette kan svare :) får man igjen hele ungdomsstillegget eller bare en del slik som det står i brevet? Har jeg krav på mer`? Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 (endret) Hatt forsikring hos gjensidige siden jeg var 18 og fylte nettopp 23, fikk brev om at jeg har oppfylt min del av Ungdomsavtalen og skal få igjen "en del av det du har betalt der forsikringen er dyrest". Etter hva jeg kan huske skulle man få igjen alt ungdomstillegget dersom du kjørte skadefritt i 5 år elns. Hørt om folk som snakker om 5-6 000. I brevet mitt står det at jeg skal få utbetalt 3 000 + indeksregulering, syns det hørtes lite ut...? Håper noen med oversikt over dette kan svare :) får man igjen hele ungdomsstillegget eller bare en del slik som det står i brevet? Har jeg krav på mer`? Står på Gjensidige sine nettsider at du kan få igjen opptil 6000 kr gjennom ungdomsavtalen. For å få igjen 6000 kr så må du du ha hatt en sammenhengende avtale med Gjensidige fra du er 18 år til du er 23 år. Du må også ha hatt skadefri kjøring og ingen bonus tap i perioden. Jeg vil anbefale å ta kontakt med Gjensidige for å få en forklaring. Endret Januar 19, 2012 av Rsele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg